.navbar { display:none; }

sobota, 28 grudnia 2013

Rysunek "Jawahal"

Cześć i czołem!
Dostałam pod choinkę taki... zeszyt. Z pustymi kartkami i skórkową (albo skórko podobną) okładką. Nie piszę tego po to żeby się pochwalić, bo kto swoją drogą chwali się zeszytami? Musiałam wymyślić jakiś wstępik. Kontynuując, zeszyt jak wiele moich przedmiotów służy mi do praktycznie wszystkiego - notatek, rysunków, i bezsensownych informacji pod tytułem "pająki nie boją się bazyliszków", albo "pająki wiedzą, że ogórki nie są czerwone". No i pod wpływem tajemniczego nastroju machnęłam rysunek. Przedstawia on motyw z pewnej książki, a konkretnie "Pałacu Północy- genialnej powieści o... płonącym pociągu, morderstwach i domu dziecka. Nie przeciągając oto i on. Nie jest wybitny, ale co zrobić :) Myślę, że wyszedł fajnie. ^^










5 komentarzy:

  1. Wooow! Stasia! Ty masz talent! Ja wiedziałam! Wiedziałam, że musisz ładnie rysować! Przecież to do Ciebie pasuje jak...dobra, nie jestem dobra w znajdywaniu porównań.
    'Pałac Północy'. Dostałam to kiedyś daaawno pod choinkę, ale tata powiedział, że muszę jeszcze poczekać zanim to przeczytam bo to zastraszna książka. Ale kiedy przeczytałam 'Dom Tajemnic' i rodzice się o tym dowiedzieli uznali, że mogę przeczytać serię Zefona :D No, a więc jak zkończę Percy'ego, Igrzyska Śmierci itd. biorę się za Zefona! Od początku!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tę książkę przeczytałam dokładnie rok temu więc powinno być w pożądku :) Wielkie dzięki, naprawdę się cieszę, że ci się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. "śliczne" byłoby tu baaardzo nieadekwatne do tematu rysunku, ale ogólnie jest super! Dłoń, wąż, kurczę, jak trudno takie bajery narysować, jeszcze żeby trzymały klimat. Aha, cudowny nochal ma ten w kapturze. No prawda, obydwaj mają kaptury-ten z przodu. Sliczna gębusia. W skrzyniach perspektywa poszła się bujać, ale rysować perspektywę sie można nauczyć, to najmniejszy problem.
    Uwielbiam bazgrać bzdury po notatnikach... mam milion notatników, żaden nie zapisany do końca, ale powiem ci, ze notatniki to najlepsza szkoła malarska, jaką na razie wymyslono...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam na mikołaja podobny notes, dokładniej na klasową gwiazdkę :) Moja klasa już mnie rozgryzła...
    Ręka jest rzeczywiście fascynująca, zazwyczaj wychodzą płaskie ale twoja jest bardzo naturalistyczna (w odróżnieniu od skrzyń :D) Gościu za skrzyniami przywodzi mi na myśl żabę...Naprawdę tak wyglądał? Sorki, ale nie czytałam książki bo mam dość strach w życiu i nie widzę sensu w straszeniu się jeszcze książkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, zapomniałam dodać przypisów: kręgi piekła zaczerpnęłam z Boskiej Komedii Dantego, podobnie jak ludzi za karę zmieniających się w konie.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już przeczytałeś posta to migiem go skomentuj!
A jeśli już to zrobiłeś to z góry dziękuję! :)
Nie mam nic przeciwko spamom. Tylko muszą być to porządne spamiki, to jest komentarz plus reklama bloga.
Pozdrawiam Sia Siaa :-)