.navbar { display:none; }

wtorek, 31 grudnia 2013

Urodzinki

Założyłam bloga pod koniec roku, czy to nie chore? Nie doszukujcie się tu drugiego dna, po prostu nudziło mi się - tak sądzę. Teraz blog ma okrąglutki, pulchniutki roczek. Naprawdę nie mogę w to uwierzyć. Zaczynałam od głupiutkiego posta o pomarańczy, a kończę na... ach, chyba dużo się tu nie zmieniło. Tylko posty są dłuższe ^^
Teraz taki mały ranking, który możecie ominąć, ale byłoby miło gdybyście zajrzeli :) Nie jest to wynik zachwycający, ale postanowiłam sobie, że w końcu wezmę się w garść i postaram się aby o tym kąciku usłyszał kawałeczek świata. Może kiedyś dobrnę do tej tradycyjnej sześćdziesiątki, ale szczerze w to wątpię. Mimo wszystko cieszę się z tego co mam :) 


Wyświetliliście Wariatkę (niegdyś WoW) 5363 razy
Komentarzy napisaliście troszkę, a dokładnie 250
Jest Was 9,  w czym chce podziękować tej wiernej trójce ^^

Ola z Nasz i herbatki świat. Podczas długich przerw przypomina mi systematycznie, że mam bloga. Jako pierwsza komentuje moje wypociny, a jej wypowiedzi są chyba najdłuższe. Nigdy nie pomija ani jednego słowa i posługuje się moim imieniem :)

Bona Von Turka z Terra Felix. Jej komentarze zawsze mnie rozwalają i motywują do dalszej pracy. Głowa Bony Von Turki jest pełna pomysłów!

Bukowina rozśmiesza mnie, jest szczera do bólu i... i ma genialnego bloga. Jak myślę o Bukowinie myślę o Bonie Von Turce i na odwrót. Przepraszam was, ale jakoś tak mam.


Wariatkę zmieniałam nieskończoną ilość razy, nie wspominając już o tym, że zniknęła z bloggerowskiego świata na kilka tygodni. Ale jest  na szczęście.

A teraz dość z statystykami! Czas na plany:

1.Więcej postów i weny. Żebym Was nie zanudzała.
2.Żeby mi się chciało chociaż raz stworzyć porządne opowiadanko.
3.Żebym kontynuowała kalendarz DN

I liczbowo:

-Jeszcze jeden rok Wariatki, a najlepiej by doczekała się późnej starości.
-20 000 wyświetleń (śmiech na sali)
-550 komentarzy
I żeby było wesoło!!!


Szczęśliwego Nowego Roku - Stasia

3 komentarze:

  1. Powodzenia w dalszym prowadzeniu blog, życzę Ci byś osiągnęła swój cel. Nie martw się, na pewno Ci się uda. Wbrew pozorom, statystyki nie są takie złe, więc nie masz czym się martwić ;*

    PS. Bałwanek posiada nowych właścicieli, gdyż został sprzedany i mam nadzieję, że u nich zdobił domek na święta. Hehe, mnie też miotełka bardzo się podoba :)

    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU I WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI PIERWSZYCH URODZIN BLOGA!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje takiego wyniku! Mój roczek będzie w lutym. Nieźle z tymi statystykami serio :D
    Czytam sobie dalej i nagle widzę moje imię i to jeszcze wytłuszczonym drukiem o.O Niee, to komentarze Bony Von Turki są najdłuższe! A nawet jeśli moje są trochę długie, to chyba nie potrafiłabym ich skrócić. I tak pisząc je zapominam o wielu rzeczach... W każdym razie dziękuję za wspomnienie o mnie! ^^ A, no i tum razem nie byłam pierwsza :D
    Pamiętam jak pierwszyvraz weszłam na Twojego bloga. Pisałaś o telefonie. Wtedy jeszcze Wariatka nazywała się inaczej. Kiedy to było...
    No to powodzenia w spełnianiu postanowień! Napewno Ci się uda. ;) No jasne że dobijesz do 20 000, a nawet więcej!
    A więc 'radosnego' i szczęśliwego roku 2014 ;) I żeby Twoje marzenia się spełniły (co z tego że to nie na tą okazję?).
    Pozdrawiam serdecznie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, jeszcze pamiętam ten pierwszy post o pomarańczach, choć nie miałąm jeszzce wtedy chyba bloga... Nie, nie miałam. No wiesz, jak na mnie to twój blog powinno obserwować pół świata, bo to jeden z nie tak licznych blogów, na który mogę wchodzić bez obaw o nudę, w ciemno! Dzięki za docenienie, choc mówię-gdybyś przynudzałą, to bym nie czytała. Hmmy, Bukowinę znam osobiście, i ma bardziej niewyparzony jęzor ode mnie ;) ale najwyraźniej podobnie jak ja lubi komentować, moze dlatego zaraz ci się kojarzymy.
    Oby więcej takich rocznic!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już przeczytałeś posta to migiem go skomentuj!
A jeśli już to zrobiłeś to z góry dziękuję! :)
Nie mam nic przeciwko spamom. Tylko muszą być to porządne spamiki, to jest komentarz plus reklama bloga.
Pozdrawiam Sia Siaa :-)