.navbar { display:none; }

poniedziałek, 28 lipca 2014

Post naszpikowany wykrzyknikami...

Witajcie!
Wróciłam, przeżyłam, nabyłam bezcennych wspomnień, ale to jeszcze nie koniec! Jutro wyjeżdżam na wieś, więc znowu mnie nie będzie... Dobra, dobra, możecie się śmiać i cieszyć, nie pogniewam się, bo jestem w  znakomitym humorze - Korzystajcie z tego puki możecie... Uwielbiam kolonie! Najchętniej zostałabym w Otmuchowie jeszcze tydzień, dwa, miesiąc! Mimo, że nie wyjechałam za daleko, jestem zachwycona miejscem  pobytu,  ludźmi (zwłaszcza) z którymi dane mi było spędzić te 7 dni, wszystkim!!! Jak tylko wrócę ze wsi, napiszę jakąś notkę i nadrobię wszelkie zaległości, choć zdaję sobie sprawę, że troszkę tego będzie, ale co tam - dam radę ;)
A myślałam, że w wakacje będzie mnóstwo czasu na pisanie postów... 

A tutaj zdjęcie Karmelka z kolonii, moja duma (no co... nie mam fotograficznych zdolności, więc takie zdjęcie jest moim małym sukcesem! ^^ )


Do zobaczenia!!!
(ile dzisiaj wykrzykników...wybaczcie! - no i znowu...)  

3 komentarze:

  1. Zdjęcie wyszło Ci bardzo ładnie, takie klimatyczne :) Już nie mogę się doczekać relacji z Twoich wyjazdów ;P Pozdrawiam i życzę miłego pobytu na wsi!

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaki fajny Karmelek! Drań jest bardziej fotogeniczny niż ja ;)
    No to wariuj na tej wsi i opowiadaj potem o tym z takim samym przejęciem, jak w tym poście!
    pozdrawiam ciepło!
    PS Wykrzykników miliard ci wybaczę ;), ale pamietaj, że "puki" to mogą być razem ze stukami- "stuki-puki" a "póki" to trochę inna bajka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, człowiek myśli, że w wakacje będzie miał tyle czasu na blogowanie, a tu co... mam bardzo, bardzo podobnie;)
    No patrz, tak się ucieszyłam, że wróciłaś i będzie dłuższy post, a Ty wyjeżdżasz znowu! Życzę Ci świetnej zabawy, baw się dobrze na tej wsi:D
    Karmelek wyszedł świetnie, nie tylko dlatego, że jest przesłodki, ale też z powodu bardzo fajnego ujęcia. Wygląda to tak, jakby pluszak nad czymś dumał, może tęsknił za tymi światami za oknem, chciałby to wszystko zobaczyć, zamiast przebywania tylko w pokoju... widzisz, na ile sposobów można interpretować fotografię?;)
    Czekam z niecierpliwością na relacje z obozu i wyjazdu na wieś:D
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już przeczytałeś posta to migiem go skomentuj!
A jeśli już to zrobiłeś to z góry dziękuję! :)
Nie mam nic przeciwko spamom. Tylko muszą być to porządne spamiki, to jest komentarz plus reklama bloga.
Pozdrawiam Sia Siaa :-)