.navbar { display:none; }

środa, 3 kwietnia 2013

Chipsy... Tam, tam, tam!

Wiewiórka jak je to chrupie... Prawda? Chipsy chrupią, więc?
Rozumiecie?
Witajcie :-) Doszłam dzisiaj z pewną osobą do pewnych prawd o czipsach. Podzielę się nimi z Wami czy tego chcecie czy nie :-D No więc tak...
Czipsy są niezwykle popularne wśród dzisiejszej młodzieży, prawda? Ale dlaczego?! Jak by się głębiej zastanowić nie ma nic wartościowego w zajadaniu się nimi!
-Po pierwsze są niezdrowe.
-Po drugie po ich zjedzeniu chce się pić
-Po trzecie piecze podniebienie
-Po czwarte wcale nie są smaczne
-Głośno chrupią i zagłuszają... dużo rzeczy
-No i... eee... wchodzą między zęby!
-Nie najemy się nimi
-W większych ilościach ma się po nich mdłości
Więc dlaczego uwielbiamy je jeść? Czy mają w sobie coś uzależniającego? Macie jakieś pomysły? Ja nie bardzo...


Nie myślcie sobie, że chcę zostać profesorką od zdrowego jedzenia... Nie... No bo bym musiała się zdrowo odżywiać, a to wyklucza niektóre produkty... :p A tak naprawdę to ja chipsy bardzo lubię.

I ostatnia "bardzo ważna" sprawa. Przeczytajcie tytuł tego posta. Zauważyliście na pewno "Tam,tam,tam!". Chodziło mi o muzykę grozy. No wiecie taką jaka jest w przejmujących momentach. :-D

1 komentarz:

  1. Ja mam pomysł!czipsy oczywiście robione są ze sproszkowanych narkotyków...To dlatego uzależniają!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już przeczytałeś posta to migiem go skomentuj!
A jeśli już to zrobiłeś to z góry dziękuję! :)
Nie mam nic przeciwko spamom. Tylko muszą być to porządne spamiki, to jest komentarz plus reklama bloga.
Pozdrawiam Sia Siaa :-)