.navbar { display:none; }

piątek, 14 czerwca 2013

Figurki z modeliny


Witajcie! Ostatnio trochę sobie polepiłam,a oto wyniki mojej pracy :-)



Ciasteczkowy Potwór- jego nie ja robiłam. Umieściłam go dlatego, ponieważ...pasuje. W końcu jest jednym z bohaterów Ulicy Sezamkowej! 

Bert- To ten żółty. Naprawdę miło się go robiło. Najlepsza jest ta dłuuuga brew! :)

Elmo!- Moja duma. Jeden z moich ulubionych wyrobów.

W planach mam jeszcze innych bohaterów Ulicy Sezamkowej oraz może jakiegoś Muppeta. 



Marchewki!
Herbatniczki!- Moja specjalność :)
Hamburger- jego akurat robiłam z tutorialu.


To tyle... czekajcie na więcej ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już przeczytałeś posta to migiem go skomentuj!
A jeśli już to zrobiłeś to z góry dziękuję! :)
Nie mam nic przeciwko spamom. Tylko muszą być to porządne spamiki, to jest komentarz plus reklama bloga.
Pozdrawiam Sia Siaa :-)