.navbar { display:none; }

sobota, 22 czerwca 2013

Kalendarz dni nietypowych



Oto jeden z ważniejszych postów na tym blogu. Nadeszła nowa era na WoW. O co chodzi?- zapytacie. Już mówię.
Szłam sobie dzisiaj z babcią i Maksiem (moim psem) na spacer. Nagle bam!- natchnęło mnie! No może "natchnęło" to za dużo powiedziane. Do głowy wpadł mi pewien pomysł, oto on:
Kalendarz dni nietypowych, to kalendarz w którym zaznaczone są dni takie jak np. dzień spódnicy. Pomyślałam sobie, że na każdy nietypowy dzień napiszę posta o tym dniu. Jeżeli będzie dzień spodni to post będzie nawiązywał do... eee spodni :-D Rozumiecie? Do moich stron dopiszę właśnie taką Kalendarz DN. Mówiąc w skrócie:
- Strona z kalendarzem dni nietypowych.- czyli taki jakby harmonogram.
- Każdy z tego nietypowego dnia będzie mieć posta.
Ot cała filozofia. Czy popieracie mój pomysł? Czy nie jest on... zły? Chętnie przeczytam Wasze opinie :)
Pozdrawiam Stasia
















1 komentarz:

Jeżeli już przeczytałeś posta to migiem go skomentuj!
A jeśli już to zrobiłeś to z góry dziękuję! :)
Nie mam nic przeciwko spamom. Tylko muszą być to porządne spamiki, to jest komentarz plus reklama bloga.
Pozdrawiam Sia Siaa :-)