.navbar { display:none; }

środa, 26 czerwca 2013

O mnie :3

Teraz się spostrzegłam, że... eee... nie zrobiłam posta o sobie. To przecież blogowa tradycja! Post o autorze musi być, czy tego chcę czy nie! Zrobiłabym stronkę "o mnie", ale to marnotrawstwo stronek! Jakbym nie miała na co ich wykorzystywać...
A więc...
Mam na imię Stasia- to powinniście już wiedzieć :-) Kiedy byłam w przedszkolu nie wiedziałam, że Stanisława to jedno i to samo imię i płakałam, kiedy pani wyczytała tak mnie w dzienniku. Myślałam, że mnie przezwała! 
Chodzę teraz do szóstej klasy. Mam zwariowaną klasę, którą uwielbiam i nie wymieniłabym jej na żadną inną. Przyjaźnie się z Laurą i Konradem, dwoma wspaniałymi ludźmi. 
Uwielbiam matmę, przez co wiele osób uważa, że jestem dziwna. Lubię również muzykę, plastykę no i j. Polski. Gram na flecie poprzecznym i na prostym. Na flet poprzeczny poświęcam mnóstwo czasu. Nawet weekendy. Gram, w duecie z Laurą, która gra na gitarze w sposób klasyczny. 
Jestem trochę... pokręcona. Wygłupiam się nałogowo, a głupawki dostaję najczęściej z moja przyjaciółką. Nie powinnam jeść landrynek ponieważ, dostaję ADHD po nich... Uwielbiam mówić! O! czasem zamiast rozmawiać prowadzę dłuuugaśny monolog. Podobno jestem dobra w opowiadaniu książek i... różnych opowieści. Kiedy to robię strasznie gestykuluję i... no, wczuwam się. Kiedyś jak opowiadałam ulubiony fragment "Bracia Lwie Serce" na lekcji, zaczęłam bić się pięścią (odruchowo), gdyż gestykulowałam. Byłam wtedy przy momencie odciskania Piętna Katli, na piersi jednego z bohaterów...
Mam siostrę z którą (o dziwo) dogaduję się! Jest ona starsza o rok. Często, nieumyślnie mówimy coś równocześnie... Ech...Ta siostrzana telepatia! :-)8
Coś jeszcze? Ach, tak!
Biegam w Zawodach Przełajowych i czasem tam... jakiś medalik się trafi. :3
Piszę książkę i same książki uwielbiam czytać. Z tego powodu też uważa się mnie za dziwną. 
Czego nie lubię?
Nienawidzę szpinaku, osób ą ę i języka angielskiego. Boję się panicznie biedronek i komarów . Śmiać mi się chce z filmu "Zmierzch", no i nie używam przekleństw. 
I ostatnia ważna rzecz:
Jestem chrześcijanką praktykującą, jednak Biblii jeszcze nie czytałam.
Dobra, jeszcze kilka rzeczy:
Mam psa Maksia i chomika Pusię ;-) Lubię występować na przedstawieniach szkolnych. Kiedyś grałam Kopciuszka! :/ żeby to był zwykły Kopciuszek, to by było spoko, ale nie! To był miusical.... Musiałam śpiewać "Jaki on jest przystojny, prześliczny, uroczy. Jakie cudne ma oczy, ma oczy, Hej!". To było OKROPNE!!! Nigdy więcej!

Blogi, które bardzo lubię to:

No i tyle.
Pozdrawiam Stasia :)

(ile dzisiaj postów napisałam! Rekord!)




2 komentarze:

  1. Hej! Uważam, że Twój blog wcale nie jest taki zły! Myślę, że masz naprawdę wielki potencjał, który niedługo na pewno wykorzystasz :) Wiesz, ja swojego bloga prowadzę też od niedawna i szczerze mówiąc jakimś specem nie jestem. Podziwiam Cię za Twoją pasję i za styczność z modeliną o czym ja tylko marzę :)
    Wpadaj do mnie częściej :) Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki! Chętnie wpadnę i dodam do obserwowanych :)
      Pozdrawiam, Stasia ;)

      Usuń

Jeżeli już przeczytałeś posta to migiem go skomentuj!
A jeśli już to zrobiłeś to z góry dziękuję! :)
Nie mam nic przeciwko spamom. Tylko muszą być to porządne spamiki, to jest komentarz plus reklama bloga.
Pozdrawiam Sia Siaa :-)