.navbar { display:none; }

piątek, 29 marca 2013

W odpowiedzi na Wasze pytania

Odpowiem na trzy zadane mi pytania od Anonimków:
1. "Też gram na flecie!:-)A masz nutki do ,,Czerwone jabłuszko"? "
2." Suuuper! o! mam pytanko czy ty piszesz książkę? Jak nie to musisz zacząć! :-) "
3. "śliczne! Zrób jakiś filmik jak coś ulepić!"



1. Oto nutki "Czerwone jabłuszko"
2. Piszę książkę, ale nie wiem czy dam radę ją dokończyć. Napisałam połowę, ale mi się nie spodobało więc zaczęłam od nowa. Jak na razie jestem na początku, to jest jedna trzecia zeszytu. Pomysł na książkę zapoczątkowali panowie, którzy wnosili meble do bloku... Coś mnie natchnęło i zaczęłam moją książkę, Pisanie książki czy różnych opowiadanek sprawia mi ogromną przyjemność, może komuś z was sprawi to tyle radości co mi więc zachęcam :-)

3. Ja proponuje zajrzeć na You Tube i tam znajdziecie mnóstwo filmików jak zrobić różne rzeczy z modeliny ;-)

3 komentarze:

  1. Liczę że skończysz swoją książkę ; ))

    Bardzo Fajny Blog ; ))
    I Wesołego Jajka ; *


    emworldhard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nutki! Wszystkie jakie znalazłam były za nisko na flet! :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już przeczytałeś posta to migiem go skomentuj!
A jeśli już to zrobiłeś to z góry dziękuję! :)
Nie mam nic przeciwko spamom. Tylko muszą być to porządne spamiki, to jest komentarz plus reklama bloga.
Pozdrawiam Sia Siaa :-)