.navbar { display:none; }

niedziela, 17 lutego 2013

1000 wyświetleń!

Już 1000 wyświetleń!!! Założyłam bloga 30 grudnia. Przez 2 miesiące jest już (jak wspomniałam) 1000 wyświetleń. Dziękuje wszystkim za pisanie komentarzy, za wpadanie na mojego bloga. Mam nadzieję, że WoW jeszcze Wam się nie znudził i że będziecie ciągle czytać :-D Piszcie dalej i dalej. Piszcie nawet o tym co się Wam nie podoba, spróbuję się w miarę możliwości poprawić. Wpisujcie co jest według Was najlepsze, a będzie tego więcej. I mam pytanko, czy chcielibyście abym umieszczała tutoriale i czy pomysł z opowiadankami jest dobry?
Pozdrawiam i życzę oczywiście wesołych ferii oraz (ponieważ już nadchodzą) wesołych świąt Wielkanocnych :-)
Wszystkim szóstoklasistom udanego testu... szóstoklasisty...
Jak będzie 10 000 wyświetleń to będzie jeszcze jeden taki post ;o

1 komentarz:

Jeżeli już przeczytałeś posta to migiem go skomentuj!
A jeśli już to zrobiłeś to z góry dziękuję! :)
Nie mam nic przeciwko spamom. Tylko muszą być to porządne spamiki, to jest komentarz plus reklama bloga.
Pozdrawiam Sia Siaa :-)