.navbar { display:none; }

wtorek, 12 lutego 2013

"Szósta klepka"

Szósta klepka - Małgorzata Musierowicz
Autor: Małgorzata Musierowicz
Typ: Obyczjowe
Wydawnictwo: Akapit PRESS
Cykl: Jeżycjada
Część: 1

"Tytuł należy do popularnego cyklu Jeżycjada. Bohaterką jest Cesia Żakówna, mająca kompleksy na tle własnej urody (...). Trudno ich nie mieć, gdy ma się superatrakcyjną siostrę o romantycznym imieniu Julia, piękne koleżanki i w dodatku musi się znosić dziwne spojrzenia kolegi z klasy Jerzego Hajduka. Zapewne są to spojrzenia krytyczne... Do tego dochodzą jeszcze klasówki z matmy i wybryki kuzynka o niespożytej energii Bobcia, który z uśmiechem na ustach... podpala balkon albo rysuje wizerunki Hitlera na wielkanocnych pisankach. A jednak do domu Żaków z przyjemnością się wraca. Zawsze czeka tam liczna rodzinka i pyszne a niedrogie potrawy, przygotowane przez mamę Żakową..."

Ja jestem fanką "Jeżycjady". Po przeczytaniu "Szóstej klepki" byłam zachwycona. Książka rozbawiła mnie, ale również wzruszyła. Kiedy w nocy nie mogłam zasnąć, albo poprostu popadałam w zadumę ciągle myślałam sobie właśnie o pierwszej części "Jeżycjady". Co będzie dalej? Kto to jest ten tajemniczy brodacz? O co chodzi z Hajdukiem?... I tak dalej. "Jeżycjada" jest również idealna do dyskusji. Kogo najbardziej lubisz?  Jak myślisz co się stanie dalej? Ja mogę tak rozmawiać bez końca :-) Kiedy przeczytacie pierwszą część myślę, że i druga Wam się spodoba i trzecia i czwarta... Radzę czytać po kolei te części. Każda kolejna książka to dalszy ciąg poprzedniej. Nawet 19 część jest powiązana z trzecią. Poprostu POLECAM!

Ocena: 8/10



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już przeczytałeś posta to migiem go skomentuj!
A jeśli już to zrobiłeś to z góry dziękuję! :)
Nie mam nic przeciwko spamom. Tylko muszą być to porządne spamiki, to jest komentarz plus reklama bloga.
Pozdrawiam Sia Siaa :-)