.navbar { display:none; }

poniedziałek, 18 lutego 2013

"Tam gdzie spadają anioły"

Tam gdzie spadają Anioły - Dorota TerakowskaTytuł: "Tam gdzie spadają anioły"
Autor: Dorota Terakowska
Typ: Powieść fantastyczna
Wydawnictwo: "Wydawnictwo Literackie"


 "Ewa utraciła swego Anioła Stróża. Bez jego opieki dziewczynka zaczyna ciężko chorować. Aby mogła wyzdrowieć, Anioł musi wygrać walkę ze swym bratem bliźniakiem, Aniołem Ciemności. "

Ewa w wieku pięciu lat widzi latające niebem anioły, jednak żaden z jej rodziców nie ma czasu by to zobaczyć na własne oczy. Jan (ojciec Ewy) cały świat widzi w monitorze komputera. Anna (matka dziewczynki) rzeźbi figury godzinami i nie ma tak samo jak mąż wiele czasu dla dziewczynki. Tylko jej babcia rozumie ją i daje jej poczucie bezpieczeństwa. Gdy Ewa traci swojego anioła stróża zaczyna chorować a kilka dni zdrowia to naprawdę coś niesamowitego.
Kiedy czytałam tę książkę byłam jakby w innym świecie. W świecie aniołów, w świecie ludzi, który wydał mi się inny kiedy opisała go Dorota Terakowska. Zastanawiały mnie wypowiedzi anioła ciemności, które niosły ze sobą przesłanie. Powiedział raz, że nie ma dobra bez zła. To też mnie zastanowiło. Dobro jest bez zła, ale bez zła staje się niezauważalne taki wniosek z mojej strony. Co tu dużo mówić, książka warta uwagi.

Ocena: 8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już przeczytałeś posta to migiem go skomentuj!
A jeśli już to zrobiłeś to z góry dziękuję! :)
Nie mam nic przeciwko spamom. Tylko muszą być to porządne spamiki, to jest komentarz plus reklama bloga.
Pozdrawiam Sia Siaa :-)