.navbar { display:none; }

sobota, 10 sierpnia 2013

Libster Award #4

Kolejna nominacja! Strasznie się cieszę. A kiedyś myślałam, że nie dostanę ani jednej. Do zabawy blogowej zaprosiła mnie wera81 której za to szczerze dziękuję.
Nie zwlekając przejdźmy do tego co nieuniknione, czyli do wyjaśnienia dla tych co nie wiedzą:

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę"
O co chodzi? Osoba, która Cię nominowała zadaję Ci 11 pytań, na które Ty musisz odpowiedzieć. Następnie nominujesz 11 blogów i wymyślasz 11 pytań. Nie nominuje się osoby, która Cię nominowała. 

                                                               

 Pytania zadane mnie:

1. Jaki sport najbardziej lubisz ?
Umch... Lubię football Amerykański, zabawnie się gra, zwłaszcza z moją klasą.
2. Ile masz rodzeństwa?
Jedno. Starsze o rok. To dziewczyna.
3. Jak masz na drugie imię?
Sylwia.
4. Ile masz wzrostu?
Och, nie lubię tego pytania. No, nie powiem żebym była wysoka- 1,54m. Tak przynajmniej ostatnio wyszło jak się mierzyłam. Jest cień szansy, że podrosłam. Cień...
5. Jaki lubisz kolor?
Niebieski, coś jakby różowy połączony z pomarańczem. 
6. Jaki jest twój styl?
Styl? Nie wiem czy dobrze zrozumiałam pytanie. Jeśli chodzi o ubiór to prosto, bez żadnych błyskotek.
7. Jakie masz hobby?
Modelinowanie, granie na flecie, chodzenie po górach, jeżdżenie na wycieczki rowerowe, rysowanie, pisanie.
8. Jeśli lody to........
Jak jest gorąco to owocowe, najlepiej takie wodniste o smaku pomarańczy, czy truskawki. A jak nie jest gorąco to świderki śmietankowe :p
9. Ile masz lat?
Nie wypada pytać! No cóż, jestem nastolatką to jeszcze, jeszcze mogę odpowiedzieć, ale to tajemnica! 13 :D
10. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole ?
za rok to się pewnie zmieni, bo przedmiotów jest więcej, ale puki co: Plastyka, matematyka, muzyka i j.polski.

                                                                  Nominowałam:

No właśnie... Już tyle miałam pod rząd tych nominacji, że nie został mi nikt do nominowania. Dlatego tym razem sobie odpuszczę... A bez sensu jest nominowanie kogo popadnie, co nie?

Pozdrawiam : Stasia

12 komentarzy:

  1. Wiesz, że dziewczyna, która Cię nominowała, została nominowana przeze mnie w tej samej nominacji, którą dostałaś ode mnie? xD
    Lubisz matematykę? Ja nie specjalnie...
    Fotball Amerykański... na niby xD Te wspomnienia...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem ;D Dlatego jakoś dziwnie się czułam z tą nominacją. Chciałam nominować Ciebie, ale pomyślałam,że to trochę bez sensu...

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Football amerykański? Ja nigdy nie miałam okazji grać, ale mogloby być ciekawie. A z klasą? Z klasą we wszystko sie ciekawie gra :D
    (zapach-stron.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niscy maja lepiej, naprawdę :)Chociaż nigdy nie wezmą cię za chłopaka. Czego nie można powiedzieć o osobie mającej 170 cm. Raz usłyszałam nawet, że jestem ,,rosłym młodzieńcem"...A byłam w twoim wieku...
    Tak, przecież i tak podałaś wiek w opisie, więc co się tu wymigujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, ale nigdy w ten sposób na to nie patrzyłam! Nie wiedziałam, że wysokich biorą za chłopców... Umch... zaczynam widzieć promyczek nadziei :D
      No wiem, ale... no... to tak formalnie musiałam powiedzieć, żeby nie było.

      Pozdrawiam serdecznie :) Już wchodzę na Twojego bloga.

      Usuń
  4. Lubisz kolor który wychodzi z połączenia różowego z pomarańczą? To powinnaś zobaczyć mój pokój przed malowaniem, wyszedł idealnie taki kolorek...Tyle ze ja chciałam brzoskwiniowy... No tak , malował mi facet nazwiskiem Porażka. Teraz zmieniłam, na szczęście. Nie wypada pytać to starych babć. U nas jest taki zwyczaj, ze jak ktoś jest z, hmm... dojrzaly, aby podawać wiek, to przestaje obchodzić urodziny a zaczyna imieniny, aby się do wieku nie przyznawać.
    Ee, na pewno urośniesz. A tak chociaż masz buty w normalnym rozmiarze, a nie ciągle tylko męskie (bo znjdź sandaly damskie na 44!)
    Pozdrawiam
    terra-feliks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Facet z nazwiskiem Porażka? Serio? A, nie no to ja nie jestem zbyt dojrzała aby podawać wiek:
      Mam 13 lat,Mam 13 lat,Mam 13 lat,Mam 13 lat,Mam 13 lat,Mam 13 lat,Mam 13 lat. Czyli następne urodziny mnie nie ominą :D

      Ooo... Widzę kolejne plusy co do mojego wzrostu! I dziękuję za szczere słowa pocieszenia :D

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Wiesz, chyba wolałabyś nie słyszeć jak gram ;)
      Miałam podobnie-moja nauczycielka przeprowadziła się, ale na szczęście przysłała kolegę na zastępstwo i jest OK.
      Też myślałąm o szkole muzycznej, ale ostatnio bliższy jest mi kurs gry na elektryku. Tylko ze takiej gitary nie mam, pech straszny. I talenciaku brakuje.
      Choć może, jak dobrze opanuję jakąś melodię na tabach to wstawię na bloga. Tylko nie wiem, na co nagram, bo mam fatalną jakość w komórce.
      Czołem!

      Usuń
  5. Lody wodne na upał zawsze spoko :>.
    Też mam 13 lat :D.
    Jesteś pierwszą osobą, którą spotkałam, która lubi matematykę xd.

    http://because-its-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Co jest ze mną nie tak?

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Cześć, w zakładce pracownia znalazłam jedną z Twoich prac, która bardzo mi się spodobała, a jest to ramka z bitą śmietaną i słodkościami z modeliny. Powiedz mi, czy ta bita śmietana jest zrobiona z silikonu, a jeśli tak, to dużo go potrzeba to przygotowania takiej ramki??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :3 Tak, ta śmietanka jest zrobiona z silikonu. Wykorzystałam jakąś jedną trzecią tubki w której było 80 ml.
      Mam nadzieję, że w jakiś sposób pomogłam :D

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Jeżeli już przeczytałeś posta to migiem go skomentuj!
A jeśli już to zrobiłeś to z góry dziękuję! :)
Nie mam nic przeciwko spamom. Tylko muszą być to porządne spamiki, to jest komentarz plus reklama bloga.
Pozdrawiam Sia Siaa :-)