.navbar { display:none; }

czwartek, 29 sierpnia 2013

Liebster Award #5,6

Witam, cześć i czołem!
Nie wiem co mam o tym myśleć... Oto zostałam nominowana i to znowu, a kiedyś myślałam, że to nigdy nie nastąpi. Dlatego miło mi, że mogę rozpisać tę nominację. Dały mi ku temu możliwość Bona Von Turka oraz Kolorowe stworzonko, którym szczerze za to dziękuję ^^


Pytania Bona Von Turki:

1. Dajmy na to, że idziesz do nowej szkoły. Będziesz się starała wyglądać na osobę ekscentryczną, z pasją, czy raczej upodobnisz do tłumu?
Chyba tą ekscentryczną z pasją. Ja nie umiem siedzieć cicho dłużej niż pięć minut, dlatego w moim przypadku upodobnienie się do tłumu jest raczej niewykonalne- nawet jakbym chciała ;)
2.Gdy kupisz nową rzecz, np. piórnik, od razu pokrywasz go mnóstwem własnych rysunków i bazgrołów, czy do końca roku utrzymujesz w idealnej czystości? 
Mnie aż rączki świerzbią żeby pisać po moim piórniczku. Oczywiście zawsze na początku, gdy jeszcze jest nowiutki i śliczniutki mówię, że będzie on już zawsze czysty, ale jeszcze nigdy mi się to nie udało...
3. Umówiłaś się z koleżanką na wspólny wypad za miasto. Masz już wszystko przygotowane gdy nagle Twoja mama staje okoniem i nie daje Ci kasy na busa. Koleżanka czeka na przystanku dwa kilometry od Twojego domu (potem chcecie pójść dalej piechotą). Co robisz? 
Chyba przetrzepuje wszystkie kieszenie szukając kasy na busa. :)
4.Masz w klasie okropnego babsztyla imieniem Ada. Na wakacjach nowo poznana dziewczyna przestawia się jako Ada. Nie mów mi, że w ogóle nie zrobi Ci to różnicy... 
Chyba nie zrobi mi to różnicy. Kiedyś własnie mój znienawidzony "kolega" miał tak samo na imię jak ten z mojej klasy. A tego z klasy lubiłam i lubię ;) Myślę, że z Adą byłoby tak samo.
5.Co będziesz myślała o sobie dzisiejszej za 30 lat? 
Nie wiem... że byłam głupiutka i że pewnie teraz wstydziłabym się za to co kiedyś wyczyniałam? Nie wiem co się stanie z moim umysłem i osobowością przez te lata...
6. W restauracjach zamawiasz zawsze te same, sprawdzone potrawy, czy eksperymentujesz z nowymi? 
Sprawdzone potrawy. Chyba, że nazwa i wygląd ogólny brzmi/wygląda naprawdę ciekawie i smacznie. :p
7.  O jakiej porze dnia najlepiej czyta Ci się książki? 
Wieczorkiem i rano. Wieczorem książka potrafi mnie bardziej przestraszyć niż w dzień, a rano lubię czytać z poduszką i kołderką pod głową- wygooooda!
8. Miałaś kiedyś okazję wysłać do kogoś prawdziwy list? 
Chyba raz mi się zdarzyło. Szkoda, że teraz wysyła się SMS zamiast listów... Papierowa wersja jest o wiele ciekawsza.
9. Też próbowałaś kiedyś stanąć na głowie, aby się przekonać, czy wtedy naprawdę niebo jest na dole? 
I to nie raz... Na filmach wygląda to o niebo lepiej ^^
10. Jaką rzecz MUSISZ mieć w kieszeni aby spokojnie wyjść z domu? 
Jak mam katar to chusteczki (chociaż i tak zapominam je wziąć) i komórkę (chociaż często zapominam jej barć). Jak teraz na to tak patrzę to chyba nie ma takiej rzeczy ;)
11. Czy zdarzyło Ci się gapić się na ludzi w kolejce u lekarza i wymyślać niestworzone historie o ich przeszłości? (Np. że ta pani przed Tobą ma takie czerwone oczy ponieważ dawno, dawno temu zabiła swojego męża i teraz jest Wieczną Płaczką i nie umrze, póki  nie wyleje tony łez i takie tam...)
Czasem tak robię, ale nie w kolejce u lekarza. w kolejce u lekarza jestem przygnębionym człowiekiem...
Pytania Kolorowego Stworzonka:
1. Wolisz się ubierać raczej kolorowo i dziecinnie czy raczej nosić ciemne, mroczne ubrania? 
Zależy... Lubię tak i tak. Aczkolwiek te mroczne ubrania nie są aż tak bardzo, bardzo ponure.

2. W jaki sposób dowiedziałaś się, że Święty Mikołaj nie istnieje? Ile miałaś wtedy lat? 

W trzeciej klasie podstawówki przestałam wierzyć w Świętego Mikołaja. Głównie przez moją siostrę, która kiedyś powiedziała mi, że pani z religii przyznała się iż Święty Mikołaj nie przynosi prezentów. Jak to się mówi : "Zniszczyła mi dzieciństwo!" :-D

3. Czy idąc kiedyś chodnikiem, tak się zamyśliłaś, że wpadłaś na jakąś osobę/słupa? 

Mam tak często. O wiele za często...

4. Co twoim zdaniem jest lepsze: cieszenie się z małych rzeczy, które mamy na co dzień, czy euforia z powodu wielkich sukcesów bez doceniania drobnostek? 

Ooo... Chyba to pierwsze. Lepiej być radosnym codziennie niż tylko czasami. A jeśli ktoś cieszy się z tych drobnych rzeczy to i wielkimi będzie się radował.

5. Jakiej muzyki słuchasz? Masz ulubiony zespół i piosenkarza? 

Uwielbiam klasyczną! Czasem mam ochotę płakać ze wzruszenia kiedy jej słucham. 

6. Wiesz, może co oznacza skrót ZHP? (bez pomocy wujka google :D )

Umch... Eee... Aaa... yyy... Chyba nie. Ale będę strzelać! Zgromadzenie Harcerzy Polskich? Tak zgaduję. Znając autorkę bloga :-D

7. Masz ulubiony smak żelków? Albo ulubionego producenta tych słodyczy? 

Lubię misie żelki z Haribo. :p

8. Co cenisz sobie bardziej u drugiego człowieka: szczerość czy dobry humor? 

Obydwie rzeczy lubię tak samo. Nie lubię ludzi posępnych i kłamliwych.

9. Jak myślisz: czemu większość ludzi woli przypasowywać się do innych ludzi zamiast być sobą?

Nie powiedziałabym, że większość. Raczej ich część. Może dlatego, że nie czują się pewnie w towarzystwie, więc po prostu wolą się dopasować, albo chcą być kimś i myślą, że nim nie są? Prawdę mówiąc nie wiem...



10. Jaka jest najgłupsza rzecz zrobiona przez Ciebie w całym życiu?
Tylko jedna? Robiłam dużo głupich rzeczy... latałan wszędzie z koleżanką i chomikiem syryjskim wmawiając każdemu znajomemu, że to krzyżówka chomika ze szczurem i że moja koleżanka znalazła go w lesie, a ogon ma taki krótki gdyż mu rośnie?(hehe... nabierali się^^) 


11. Jak sądzisz: jakiego koloru jest lustro? Przypomnę że nie ma przezroczystego koloru :D
Ooo... Ciekawe pytanie. Sądzę, że jest koloru srebrnego.

Nominuję:

1. wielobarwny.blogspot.com
2. sztukiibanaluki.bloog.com
3. sparkling-miniatures.blogspot.com


Moje pytania:
(wszystkie pisane w rodzaju żeńskim gdyż nie ma tu żadnego autora bloga, tylko same autorki ^^)

1. Kolega zwymiotował Ci w autokarze na buty- co robisz?
2. Czy kiedykolwiek bawiłaś się w fryzjera będąc dzieckiem?
3. Czy głupawka jest Ci obca?
4. Jak dałabyś na imię córce?
5. Najgorsze imię według Ciebie? 
6. Czy masz, albo miałaś kiedyś jakąś kolekcję? Jak tak to jaką?
7. Czy miałaś jakąś przygodę w lany poniedziałek?
8. Możesz dostać dwie jedynki (nie wnikajmy dlaczego dwie) ponieważ nie przyniosłaś pracy domowej. Jaka według ciebie jest najlepsza wymówka? (nie wliczając w to mówienia prawdy!)
9. Czy uprawiasz jakiś sport?
10. Jaka jest najdziwniejsza rzecz jaką zjadłaś w całym swoim życiu?
11. Czy masz strach przed sceną?

Zapraszam na 

7 komentarzy:

  1. Fajne odpowiedzi :) dzieki za tak szybka reakcję. Wiesz, gdy ja stawałam na głowie też się zawsze rozczarowywałam bo przeciez niebo jest normalnie, to tylko głowa zmieniła położenie! Byłam zbyt rozsądna...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za rozpisanie :)
    Pisałaś, że nie wejdziesz na mojego bloga, żeby zobaczyć odpowiedzi (i tego nie zrobiłaś :D), ale i tak są trochę podobne xD
    Co to szóstego pytania zadanego przeze mnie: bardzo blisko, ale jednak to nie to! xD Gdyby nie nasze maile w ogóle nie kojarzyłabyś tego skrótu :D
    A z tym chomikiem syryjskim to musiało być serio świetne xD
    A co do ósmego pytania BonyVonTurki: no wiesz, prócz sms'ów jest też komputer i taka magiczna strona mail.google.co xD
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Doszedł do Ciebie mój mail o żółwiach? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doszedł tylko nie wiem czy doszła moja odpowiedź... Ech! No, gdyby nie ten mail w ogóle bym nic nie kojarzyła ^^

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Hahahaa, ja czasem też się boję czytać książek wieczorem. <3
    Gratuluję nominacji. :)

    http://because-its-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż, do przyrządzenia krzesła w kabinie prysznicowej wystarczą cztery osoby z poczuciem humoru i za mało miejsca w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam przyjemność nominować cię do LBA! Gratuluję, więcej informacji znajdziesz na http://whendreamsturnouttobetrue.blogspot.com/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już przeczytałeś posta to migiem go skomentuj!
A jeśli już to zrobiłeś to z góry dziękuję! :)
Nie mam nic przeciwko spamom. Tylko muszą być to porządne spamiki, to jest komentarz plus reklama bloga.
Pozdrawiam Sia Siaa :-)