.navbar { display:none; }

sobota, 17 sierpnia 2013

Szkoła, COŚ, stworek i kalendarz DN

Hejo, cześć i czołem!

Najpierw się Wam poużalam. Za dwa tygodnie... szkoła! Dam, dam, daaaam! Pierwsza gimnazjum, nowi nauczyciele, twarde, niewygodne krzesła, białe ręce o kredy, godziny spędzone nad zeszytem, upychanie do głowy wiedzy, odpytywanie, sprawdziany. I co?! Mam się cieszyć, czy smucić? I tu mam problem. Bo z jednej strony nie chce wstawać o siódmej, chcę leniuchować, a z drugiej jestem ciekawa jak to jest w gimnazjum, tęsknię za głośnymi przerwami, przytulną biblioteką szkolną, redakcją Scool (gazetki), znajomymi, męczeniem się nad rysunkami na plastykę. Do tego całym sercem chcę Szkoły Muzycznej!



No, może trochę przerażają mnie te podręczniki, już lśniące i straszące na półkach... Ale, jednak lubię szkołę. Tak wiem- CYBORG. Ale co na to poradzę? I kocham kółko z matmy, tak, tak wiem- MEGA CYBORG.


No dobra, a teraz coś na rozluźnienie. Pamiętacie TO?


Mieliście odgadnąć czym jest owe pomarańczowe coś. I byliście bardzo blisko. Większość uważała, że to ziarno zboża, albo fistaszek w szklance wody albo akwarium, a tak naprawdę jest to:
Pestką od cytryny w szklance wody. Robiłam sobie pewien napój, który nazywam cytrynadą (woda, cukier, cytryna) i pestki mi wpadły do niego ^^


No i prosiłam Was o pomoc, na wybranie imię mojemu stworkowi. Oto kandydaci:
- Śmieciarz
- Bąbolada Po Dacie Ważności
- Słodki Ochydek (niby nie miało to być imię, ale też pasuje :D)
- Polikarp

Wszystkie mi się strasznie spodobały :D

No i nie wiem które wybrać. Jestem genialna, co nie? Wahałam się między Polikarp, a Słodki Ohydek i wybrałam... Polikarp Ochydek. Ta da!!! ^^ 


I mam jeszcze jeden problemik. Nie uzupełniłam Kalendarza DN. Ominęłam trzy dni:
Młodzieży, Osób leworęcznych i Pracoholików.

A więc taka notka na szybko:

Osoby leworęczne piszą lewą ręką. Młodzież to dziwna część społeczeństwa, a pracoholicy lubią pracować.
Postanowienia: Napiszę coś lewą ręką, będę młodzieżą i powiem coś bardzo mądrego. 
A oto moje leworęczne dzieło:


Może jeszcze potem napiszę posta O.o

Pozdrawiam:Stasia




8 komentarzy:

  1. Niestety :( Trzeba się pogodzić z tym, że idziemy do szkoły. Ja się cieszę, tylko ze względu na szkołę muzyczną.
    Pestki cytryny! No faktycznie! A czy taki napój który ty robiłaś to nie jest przypadkiem lemoniada?
    No co ty nie powiesz o.o Osoby leworęczne serio piszą lewą ręką? No jakbym nie wiedziała, że młodzież jest dziwną częścią społeczeństwa, a pracoholicy lubią pracować :D
    Ładne to Twoje dzieło leworęczne.
    A co powiesz mądrego?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoła..Eee, u mnie radocha, wreszcie do liceum, z daleka od gimbazy, daleko od rodziców, babci i domku na wsi...Światowa się wreszcie zrobię :) Mówiłam, że Polikarp będzie najlepszy :) Teraz mi jeszcze przyszedł na myśl Kleofas, ale nie wiem dlaczego. Po prostu festiwal najdziwniejszych imion :)
    Leworęczni czasami piszą prawą ręka, znam takich ,,obóręcznych". Ale co do młodzieży to niestety szczera prawda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak... nie pomyślałam. Ale, leworęczni piszą też lewą ręką :D
      Kleofas? Ooo... Ale dlaczego?

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. oh.. ta szkoła:( nie lubie jej xD
    zapraszam do mnie-> http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez do 1 gim ;) bedzie db :P
    http://regebox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gimnazjum to bardzo fajny czas :)
    fajnie tu u Ciebie :)
    + w wolnej chwili zapraszam do siebie, zachęcam również do obserwowania - na pewno się odwdzięczę :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Siemka. Przeczytałam nagłówek i sb przypomniałam, że MUSZĘ KUPIĆ KALENDARZ.! :D
    haha... :D

    Każdym ma swoje dziwactwa. :D Ty lubisz matmę, co poradzić. :D
    Ja teraz idę do 1 liceum, wiec też jestem ciekawa jak to bd. :D
    Jestem na blogu pierwszy raz. Możesz mi wytłumaczyc na czym polega Kalendarz DN? :D

    pozdrawiam
    xoxo
    miss-redhead.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahahahahahahhahahahhahahahhahahahha GENIALNE! J. pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już przeczytałeś posta to migiem go skomentuj!
A jeśli już to zrobiłeś to z góry dziękuję! :)
Nie mam nic przeciwko spamom. Tylko muszą być to porządne spamiki, to jest komentarz plus reklama bloga.
Pozdrawiam Sia Siaa :-)