.navbar { display:none; }

piątek, 4 stycznia 2013

"Biały Kieł"

Biały Kieł - Jack LondonAutor: Jack London
Typ: powieść przygodowa

Powieść "Biały Kieł" opowiada o życiu wilka z domieszką psiej krwi. Wilk jest nadzwyczaj inteligenty i ciekawy życia. Jednak pewnego dnia spotyka ludzi. Żyjąc między ludźmi Biały Kieł zaznaje wstydu, strachu, nienawiści, okrucieństwa. Nie potrafi odnaleźć się w gronie innych psów, zaczyna atakować. "Dawniej Biały Kieł bywał raczej wrogiem psów(...) obecnie stał się nieprzyjacielem wszystkiego, co żyje; bardziej drapieżnym niż kiedykolwiek." Czy uda mu się jeszcze komuś zaufać i pokochać?

Książka "Biały Kieł" bardzo mnie zaskoczyła. Wilczek wzruszył mnie tak bardzo, że nie mogłam przestać czytać. Autor pozwala czytelnikowi zobaczyć co czuje Biały Kieł. Dzięki temu  książka jest ciekawsza. Czytając ją po prostu nie widziałam liter. To tak jakbym uczestniczyła w tym co czytam.
Jedna z moich ulubionych książek, której napewno długo nie zapomnę. :-)

Moja ocena: 10/10

1 komentarz:

Jeżeli już przeczytałeś posta to migiem go skomentuj!
A jeśli już to zrobiłeś to z góry dziękuję! :)
Nie mam nic przeciwko spamom. Tylko muszą być to porządne spamiki, to jest komentarz plus reklama bloga.
Pozdrawiam Sia Siaa :-)