.navbar { display:none; }

niedziela, 6 stycznia 2013

"Ostatni elf"

Ostatni elf - Silvana De MariAutor: Silvana De Mari
Typ: powieść fantastyczna
wydawnictwo: "W.A.B"
Część :1

" O tym, jak trudno być innym niż reszta, dobrze wie Yorsh, ostatni elf na świecie. Zagubiony w opustoszałej, deszczowej krainie, czuje się bardzo samotny. Ludzie boją się elfów i obwiniają je o różne niepowodzenia i klęski. Na szczęście Yorsh spotyka na swojej drodze Sajrę i Monsera. Dzięki nim nauczy się żyć wśród ludzi i zyska wiarę we własne siły. Już wkrótce będzie musiał odnaleźć zaginionego smoka Erbrowa i wypełnić proroctwo. Przepowiednia mówi bowiem, że to właśnie Yorsh doprowadzi do powstania nowego świata, w którym wszystkie istoty będą żyły ze sobą w zgodzie..."

" Ostatni elf" oczarował mnie już na pierwszych stronach. Autorka wprowadza czytelnika w magiczny nastrój. Świat elfów, orków, smoków staje się i naszym światem. Na początku ciągle się śmiałam, mały elf, który uważa, że ludzie są głupi (bo tak mu mówiła babcia), mówi po elficku, to znaczy tym samym języku, ale używa innych zwrotów, wyrażeń ciągle mnie rozśmieszał. Przygoda była bardzo ciekawa. Mogłam poczuć to co czują bohaterowie książki, ponieważ Silvana De Mari lubiła się "bawić" uczuciami bohaterów (może dlatego, że jest psychologiem :-D). Przygoda elfa wzruszyła mnie i z przyjemnością zabrałam się za czytanie kolejnych części.
Ocena 9/10

1 komentarz:

Jeżeli już przeczytałeś posta to migiem go skomentuj!
A jeśli już to zrobiłeś to z góry dziękuję! :)
Nie mam nic przeciwko spamom. Tylko muszą być to porządne spamiki, to jest komentarz plus reklama bloga.
Pozdrawiam Sia Siaa :-)