.navbar { display:none; }

poniedziałek, 15 lipca 2013

Dzień bez telefonu komórkowego(KDN)#6

Dzień bez telefonu komórkowego. Co?! BEZ komórki?! Czy ja źle widzę?! No nie! Ale, ale jak to?! 

Telefon komórkowy to taka ważna rzecz... Dzięki niemu wiemy co się dzieję dookoła i w ogóle... Możemy sobie pograć, pochodzić po internecie, esemesować...
No dobra, nie dramatyzujmy. Mnie nie raz zdarzyło się żyć bez komórki. Potrafię nawet tydzień bez niej wytrzymać, ale... Ale trzeba umieć się wczuć w całą dzisiejsza młodzież z super wypasionymi bajerkami w telefonach! No i co, co oni teraz czują!? Przecież aż ręka świerzbi żeby sobie pograć, albo czatować albo chociażby pół godziny rozmawiać z koleżanką! I oni tak po prostu mają całe 24 godziny nie używać swoich cegiełek? Całe 1440 minuty nie dotykać dotykowych ekraników (swoja drogą teraz każdy telefon jest dotykowy. Można go dotknąć :D)?! Aż 86 400 sekund nie cieszyć się swoimi cudeńkami?! No wiecie państwo! Dlaczego?!

Można byłoby powiedzieć, że to ćwiczenie silnej woli i w ogóle, ale... to nie na nasze siły! Można byłoby powiedzieć, że to dla dobra wszystkich ludzi, którzy uzależniają się od komórek, ale... Przecież komórka to taka pożyteczna rzecz!

Dobra. Koniec wywodów z punktu widzenia młodzieży. Czas na okropna prawdę. Z roku na rok telefony są coraz lepsze. I co my mamy na to poradzić? To nie nasza wina ;D


Ja ten dzień spędzę z telefonem, dlaczego? Bo będę wyjeżdżać z cudnego świata kolonii w świat domowej codzienności. No, a wiecie jak to jest : "Już dojeżdżamy. Za dwadzieścia minut będziemy..." itd. A uwierzcie dałabym radę bez telefonu komórkowego! Ej! A gdzie wiara w moją osobę (widzę te złośliwe uśmieszki!).



Dodatkowo: Mój życiowy rekord to 200 SMS jednego dnia. :-)

Pozdrowionka!  Stasia


3 komentarze:

  1. Dzisiaj wróciłam z obozu harcerskiego gdzie w ogóle nie mogliśmy mieć komórek.
    16 dni bez telefonu.
    W tej chwili nie wiem gdzie jest ładowarka od mojego fona, ale gdybym wiedziała z pewnością sms'owałabym z koleżankami xD
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O. Ja regularnie gubię ładowarki! Mam nadzieję, że się znajdzie :)
      Pozdrawiam i chętnie wpadnę :D

      Usuń
  2. Ja w ogóle nie używałam tamtego dnia telefonu ;)

    PILNIE POSZUKUJĘ DOMU DLA CZTERECH CZWORONOGÓW! Wejdź na: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/07/o637-4dogs-podaruj-psu-usmiech-pilnie.html i sprawdź! Jeżeli możesz zaadoptować – wejdź. Jeżeli możesz dać psu tylko dom tymczasowy – wejdź. Jeżeli nie możesz zaadoptować – też wejdź! Ponieważ i tak musisz pomóc! BARDZO PILNA SPRAWA, POMOCY!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już przeczytałeś posta to migiem go skomentuj!
A jeśli już to zrobiłeś to z góry dziękuję! :)
Nie mam nic przeciwko spamom. Tylko muszą być to porządne spamiki, to jest komentarz plus reklama bloga.
Pozdrawiam Sia Siaa :-)