.navbar { display:none; }

środa, 24 lipca 2013

Samojazd?

Ach! Długo nie było moich absurdalności- ach długo! I teraz znowu są! Jupi! Czy może "Och nie!"?

Samochód to w sumie ciekawa sprawa. No bo jeździ sobie ten nasz samochód, tak? Więc dlaczego do jasnej ciasnej nazywa się samoCHÓD?! No bo co ma jazda do chodu? Jeżeli jeździ to nie powinien się samochodem nazywać! Trafniejsza nazwa to samojazd, ponieważ jeździ. Więc dlaczego nie nazywamy go samojazdem?! Dlaczego? To proste. Cofnijmy się do zamierzchłych czasów... Pamiętacie Flinstonów? Zamiast silnika ich auto miało napęd nożny. To nogi Flinstona napędzały ów pojazd. Może dlatego samojazd zwiemy samochodem? No dobrze, można się z tym zgodzić. Nazwa pochodzi od praprapraprapradawnych czasów.  To dlaczego synonimem do słowa samochód jest AUTO? Nic automatycznie nie robił. Słowo auto nie powinno być synonimem do słowa samochód tylko do samojazdu, prawda? Słowo "Auto" powinno wyjść z użycia!

Mój artykuł z gazetki szkolnej "sCool" :)

6 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz, jak bardzo lubię te Twoje absurdy :DD
    Ale tak szczerze, to masz rację z tym samochodem, no niby dlaczego nazywa się tak, a nie inaczej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Dzięki. Powinnyśmy to zgłosić prezydentowi! Samochód nie może już nim być :F
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Twoje przemyślenia są świetne xD
    No bo faktycznie, to powinien być samojazd :D
    A skąd auto?
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak przeczytałam tytuł notki, postanowiłam opuścić bloga... ale coś mnie ciągnęło, bym przeczytała całą zawartość wpisu. To co napisałaś jest całkowitą prawdą, masz rację, że samochód nie jest już samochodem :) Bardzo oryginalna notka, podoba mi się xD

    przesolone-inspiracje.blogspot.com - Zachęcam do czytania i komentowania

    OdpowiedzUsuń
  4. Też połamię zasady ;P
    Nominowałam Cię do Liebster Award ;)
    http://artystyczna-droga.blogspot.com/2013/07/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już przeczytałeś posta to migiem go skomentuj!
A jeśli już to zrobiłeś to z góry dziękuję! :)
Nie mam nic przeciwko spamom. Tylko muszą być to porządne spamiki, to jest komentarz plus reklama bloga.
Pozdrawiam Sia Siaa :-)