.navbar { display:none; }

czwartek, 25 lipca 2013

Liebster Award#2 i 3

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę"
O co chodzi? Osoba, która Cię nominowała zadaję Ci 11 pytań, na które Ty musisz odpowiedzieć. Następnie nominujesz 11 blogów i wymyślasz 11 pytań. Nie nominuje się osoby, która Cię nominowała. 



Jejciu! To już dwie kolejne nominacje! Nawet nie wiecie jak się cieszę! Obydwie trochę mijają się z zasadami ("nie nominuje się osoby, która Cię nominowała"), ale i tak czuję się wyróżniona, albo tym bardziej czuję się wyróżniona! Pierwsza nominowała mnie Minaslimme, druga  Jaweleqe. Obydwóm dziękuję :)


Pytania od Minaskimme:

1. Jaki film, który oglądałeś, był najbardziej kiczowaty?
"Dziewczyny Cheeath"- nuuuuuuda..

2. Co robiłbyś, jeśli mógłbyś przez jeden dzień zostać prezydentem?To trudne pytanie. Na pewno pozwiedzałabym to i owo. Kazałabym (nie wiem czy tak to działa) każdą książkę zrobić też w wersji e-book. Na każdym programie zrobiłabym krótkie reklamy "wejdź na uradosnejwariatki.blogspot.com". Nie wiem czy na więcej starczyłoby mi czasu. Na pewno jeszcze by się tego trochę znalazło ;)

3. Wolisz czytać książki czy oglądać filmy?

Książki. Mogę sobie sama wszystko wyobrazić, a film nie spełnia wszystkich moich wymagań.

4. Jeśli wygrałbyś trzynaście milionów w totka, co byś kupił/zrobił?

Domek w górach, w którym miałabym swój osobny pokój, bibliotekę i śliczniutki ogródek. Ech... Wydałabym też swoją książkę :)

5. Ile masz palców u prawej ręki (tylko szczerze!)?Pięć- tak myślę. Zawsze uważałam, że umiem liczyć, ale nigdy nic nie wiadomo. ;)

6. Ulubiony przedmiot w szkole?Są trzy. Plastyka, muzyka i... matma. Tak wiem "jak można lubić matematykę".


7. Masz miejsce, w którym uwielbiasz przesiadywać (czy robić cokolwiek), w którym czujesz się 
lepiej niz w domu? Jeśli tak, to jakie?
Nie wiem. "Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej" :)
8. Co uważasz za swoją najmocniejszą stronę?W sumie nie wiem. że jestem wygadana i wesoła? Ech... To trudne pytanie.

9. Jakie trzy kraje chciałbyś odwiedzić najbardziej?Kocham Polskę i jakoś nie ciągnie mnie w inne kraje. Chciałabym popatrzeć na te kolosy: Himalaje. Gdzieś w te tereny się zapuścić. 

10. Ulubiony gatunek muzyczny?Klasyczny- zdecydowanie


Pytania były genialne :D



Pytania od Jaweleqe:

1. Każdy z nas urodził się z oryginalnym charakterem, a jakich ludzi ty lubisz?
Lubię szczerych ludzi, którzy są po prostu sobą. Najważniejsze jest to żeby nie byli zadufanymi w sobie ludźmi. Takiej konkretnej cechy, to chyba nie znajdę...

2. Kiedyś na koncercie usłyszałam hasło muza to miłość, czego ty słuchasz?
Lubię trochę smutne piosenki, ale nie przesadnie. Najbardziej lubię muzykę klasyczną, zwłaszcza gdy gra flecistka lub flecista. :)

3. Moda jest odzwierciedleniem naszej duszy - co nosisz i jaki styl preferujesz?
Uchm... Nienawidzę cekinów, zbyt... różowych ubranek. Lubię kiedy coś jest wygodne i proste. Tak najlepiej się czuję.

4. Jakie dziwne zapachy lubisz?
Ooo... No nie wiem... Lubię olejki waniliowe do ciasta. Mmm... Mają fantastyczny, słodki zapach :p

5. Gdy wchodzisz na bloga, co najpierw przyciąga twoją uwagę?
Chyba nagłówek i kolorystyka.

6. Lubisz oglądać anime lub czytać mangi?
Tak średnio... :/

7. Nie lubię czekolady, a ty?
Uwielbiam! Czekolada jest na mój gust- ideeeaaaalna :3 

8. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Nie mam pojęcia. chciałam znaleźć sobie jakąś pracę i przy okazji pisać i ilustrować książki. :)

9. Czym kierujesz się w doborze przyjaciół?
Nigdy sobie przyjaciela nie dobierałam. Jeżeli kogoś naprawdę bardzo polubię (nigdy nie wiem, za co kogoś lubię) to... zostaje on moim przyjacielem. Np. moja przyjaciółka ma bardzo podobne zainteresowania, jest życzliwa, miła, przyjacielska, ale też całkowita z niej wariatka :p Za to mój przyjaciel jest spokojny i opanowany, miły, ale nie dla wszystkich. 
Ale się rozpisałam!

10. Jakie są twoje ulubione postacie literackie? 
Uwielbiam Robrojka z "Jeżycjady", Flawię De Luce z "zatrutego ciasteczka", Jorsza z "Ostatniego elfa" i Peetę z "Igrzysk śmierci". Wymieniłabym ich więcej, ale nie chcę zanudzać ;)


11. Rysujesz?
Rysuję i lubię to robić. Potrafię nad rysunkiem ślęczeć kilka godzin :)


Nominowani:
http://klaudiasniadach.blogspot.com/
http://przesolone-inspiracje.blogspot.com/
Byłoby ich więcej, ale większość wykorzystałam na poprzedniej nominacji. No i bezsensu jest nominować kogo popadnie- co nie?

11. Pytań:

1. Czego boisz się najbardziej?
2. Co myślisz o cytacie "Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła"?
3. Czy jesteś zwolennikiem piegów?
4. Twoje ulubione słowo?
5. Umiejętność, której Twoim zdaniem nigdy nie opanujesz?
6. Twoja ulubiona potrawa?
7. Znienawidzony kolor?
8. Cecha, którą cenisz sobie u innych?
9. Czy masz zegarek na ręce?
10. Co byś zrobiła, gdybyś dowiedziała się, że Twój sąsiad to kosmita?
11. Masz osobę której szczególnie nie lubisz? Jak tak to za co?

To tyle :) 

Pozdrawiam:Stasia





8 komentarzy:

  1. Pytania Minaskimme były świetne xD
    Widzę, że zmieniłaś nagłówek, bardzo mi się podoba ;)
    My niedługo całkiem zmieniamy wygląd bloga, więc się nie zdziw :)
    A tak jakby co to od komentowania innych blogów, czyli mn. twojego jestem ja - Ola :D
    Gabi raczej tylko pisze, a ja zajmuję się obserwacją i techniką.
    Pozdrawiam
    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 Codziennie odwiedzam Waszego bloga więc na pewno zauważę zmianę :)
      Pozdrawiam Cię serdecznie Olu ;)

      Usuń
    2. On serio płakał.
      A potem przyłaził do naszego namiotu i 'Ola, weź mnie przytul bo Sonia mnie rzuciła!' albo 'Dajcie mi żyletkę bo chcę się pociąć' xD
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Co?! I co przytuliłaś? :D
      No nie... Tego bym się nie spodziewała. Człowiek miał chyba obsesję na punkcie tej Soni... Może miał już jakieś życiowe plany! ;)
      Ech... Mam nadzieję, że mu przeszło... Bo przeszło, prawda?
      Serdecznie pozdrawiam.
      Ps. Czy on przypadkiem nie przesadzał? "Dajcie mi żyletkę"?!

      Usuń
  2. Nie, nie przeszło mu. Taki obóz robił tam przypinki, a on zrobił sobie I <3 Sonia xD
    Pocieszałam go coś. Jak już był kompletnie dobity to go już przytuliłam, no nie.
    Dalej za nią lata i ma nadzieję, że mu się uda ją zdobyć :D
    A poza tym wszystkim łazi też za innymi dziewczynami. (na obozie byłam wśród tych dziewczyn, masakra -.-")
    Pisz tutaj ok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję Ci! To musiało być... irytujące :/
      Biedna Sonia! nie chciałabym być w jej skórze...
      Widzę, że empatyczna z Ciebie dziewczyna :) Przytuliłaś :D Ale tak serio to rozumiem.
      Kochliwy ten Twój kolega... bardzo kochliwy... ;) Tak samo jak nasz Maksiu. Zakochał się w każdej dziewczynie w moim pokoju na koloniach (we mnie też :/ Ale na szczęście przechodziło mu po 1 dniu. Tylko uwielbiał grać w karty i nie opuszczał naszego pokoju. W takiej sytuacji wyciągałyśmy błyszczyk i straszyłyśmy biedaka, że go nasmarujemy!Uciekał w popłochu... Po dwudziestu minutach wracał, ale... było troche spokoju :D)
      Jestem ciekawa jak go odpędzałyście od siebie (tego kolegę). Hehe :D
      Fajnie macie na takich obozach. Chętnie też bym się na taki wybrała.
      Ale się rozpisałam!!!
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Szczerze to nie chciałabym być na miejscu Sonii .
      Wiem że to to dziwne ale ja go nie odstraszałam :D
      Jest chyba jedynym chłopakiem w naszej drużynie z którym da się normalnie pogadać.
      Już dwa razy zrobiłam mu tak strasznie na złość, okropnie się wtedy na mnie złościł, ja zrobiłam wtedy coś, czego bym nie wybaczyła nikomu. Byłam okropna. Robiłam to w obronie Sonii, ale i tak...
      Masz google+ prawda? Resztę napiszę ci na chacie tam, co ty na to?

      Usuń
  3. Jasne. W sumie dobry pomysł:)
    Fistaszek023@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już przeczytałeś posta to migiem go skomentuj!
A jeśli już to zrobiłeś to z góry dziękuję! :)
Nie mam nic przeciwko spamom. Tylko muszą być to porządne spamiki, to jest komentarz plus reklama bloga.
Pozdrawiam Sia Siaa :-)