.navbar { display:none; }

poniedziałek, 22 lipca 2013

Senniczek- START!

Na pewnym blogu zobaczyłam posta. Na nim opisano swój sen. Bardzo spodobał mi się ten pomysł i... postanowiłam też tak zrobić, chociaż raz żeby spróbować. Blog, który mnie zainspirował nosi nazwę Nasz i herbatki świat,  a prowadzą go dwie ciekawe osobistości: Gabi i Ola. 


Oto jeden z moich pokręconych snów :D




     

Północ.... Szłam wąską, leśną ścieżyną na brzeg jeziora. Towarzyszyły mi drzewa i krzewy oraz żółty, okrągły jak spodek księżyc. Kiedy przestraszona (dlaczego?) stałam przy falującej delikatnie wodzie, okazało się, że ciągle wędrowałam z cała moją klasą. Księżyc odbijał się od tafli jeziora, kołysząc się wprzód i w tył i wprzód i w tył i... i nagle stało się coś dziwnego. Lord Voldemord rozkazał wszystkim mnie dorwać (oglądałam wieczorem "Harrego Pottera"...). Laura i Dagmara wyszły mi naprzeciw i zaczęły się przeobrażać. Skóra mej przyjaciółki stała się buraczkowa, a żyły niebezpiecznie naparły na skórę. Ręce, niczym Zombie wystawiła do przodu, razem z całą moją klasą. Każdy wyglądał jak potwór! Co miałam robić? Uciekałam gdzie pieprz rośnie, czyli wgłąb lasu. Ależ jestem mądra! Wpadłam w pułapkę! Poczułam, że opieram się o chropowatą powierzchnię budynku- była to mała, szara budka. Zgraja w tym czasie otoczyła mnie zwartym łukiem i... obudziłam się!
Niestety po dwóch minutach, albo jednej zasnęłam i wróciłam do punktu wyjścia. Patrzyłam na sześćdziesiąt wbitych we mnie oczu. Na szczęście sen urwał się po raz kolejny w tym momencie i przeniosłam się w zupełnie inne miejsce, którego już nie pamiętam. 

I jak? Czy uważacie, że to dobry pomysł? Komentujcie :)



3 komentarze:

  1. Myślę że to bardzo dobry pomysł, żebyś pisała swoje sny :D
    Dzięki za reklamę i wgl fajnie że wzięłaś ten pomysł z naszego bloga :D
    Co do twojego pytania, dopiero od tego roku idę do szkoły muzycznej na flet. Wcześniej chodziłam na fortepian :) W wakacje uczę się dmuchać ;D
    Pozdrawiam
    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i zostałaś nominowana do Liebster Blog Award!
      Zapraszam do zakładki 'nominacje', tam znajdziesz pytania, na które masz odpowiedzieć :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ojej :3 Wielkie dzięki :)
      Czuję się zaszczycona ;D
      Pozdrawiam

      Usuń

Jeżeli już przeczytałeś posta to migiem go skomentuj!
A jeśli już to zrobiłeś to z góry dziękuję! :)
Nie mam nic przeciwko spamom. Tylko muszą być to porządne spamiki, to jest komentarz plus reklama bloga.
Pozdrawiam Sia Siaa :-)