.navbar { display:none; }

wtorek, 30 lipca 2013

Zabawa blogowa "15 wspomnień"

"15 wspomnień"


Uwaga, uwaga! Rozpoczynam zabawę blogową! Mam nadzieję, że spodoba się Wam mój pomysł i chętnie weźmiecie w nim udział. 

Pomysł zapoczątkowała zabawa "50 faktów o mnie". Pomyślałam sobie, że jeżeli jest konkurs o teraźniejszości, to może być też o przeszłości ;)



O co chodzi?

Wypisuje się 15 nietypowych faktów (wspomnień) z przeszłości. 
Mają one być śmieszne, ciekawe, albo po prostu nietypowe.
Jeżeli już się to zrobiło, nominuje się 7 blogów do zabawy.

No to zaczynamy!

1.  Na koloniach spotkałam siedzącego na krześle Niemca . Przebiegłam odcinek przed tym chłopcem śpiewając zupełnie nie poprawnie niemiecką piosenkę, tańcząc krakowiaka. 

2. Moja siostra zamknęła mnie w walizce, ponieważ ją prosiłam.

3.  Wieczorem przed testem interdyscyplinarnym dostałam napadu głupawki, gdyż chciałam zostawić trochę wiedzy na jutro.

4. Biłam się z o trzy lata starszym chłopakiem na ognisku pożegnalnym. 

5. Kręciłam się przez całą przerwę wokół własnej osi. Pani z Angielskiego dziwnie się na mnie patrzyła.

6. Próbowałam zrobić 50 brzuszków w minutę.

7. Śmiałam się w operze ze śpiewającego krzaka. To wszystko dlatego, że oglądałam kilka dni wcześniej film "Nietykalni". 

8.  Wymyśliłam piosenkę wraz z przyjaciółką o kanibalizmie ;)

9. Turlałam się na podłodze w bibliotece szkolnej.

10. Próbowałam 5 minut nie mówić. Bez skutku. Poddałam się po 1,5 min.

11. Siedziałam w pierwszej klasie w ławce z chłopcem, który jadł reklamówki...

12. Z przyjaciółką mówiłam upiornym głosem, w nocy (na koloniach) w świetle latarek : "Chodź dziewczynko, chodź i baw się z nami. Nie zrobimy Ci krzywdy, krzywdy, krzywdy, krzywdy..."

13. Udawałam płacz lejąc sobie wodę mineralną na oczy.

14. Zapisałam z koleżanką 4 kartki wiadomości, pisanych drobnym maczkiem na przyrodzie...

15. Grałam tańczącego bociana na przedstawieniu. Nigdy więcej!!!

Nominuję:


O! Nie nominuje się bloga, który Cię nominował. :)

Pozdrawiam i zapraszam do zabawy

8 komentarzy:

  1. Świetna zabawa xD
    Napiszę ją tylko jak będę na komputerze ;]
    Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też, jak będę miała troszkę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł ^^ Jak znajdę chwilkę czasu to chętnie się przyłączę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z mineralnymi łzami można by nieźle wykorzystać w jakimś przedstawieniu. Aczkolwiek niezłym sposobem jest też świeżo pokrojona cebula w dekolcie :)

    Nie zazdroszczę temu biednemu Niemcowi! Co on sobie pomyślał o naszym kraju :) (że mamy paskudny akcent??)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Cebula w dekolcie? O! Nie wpadłabym na to ;)

      Nigdy nie zapomnę wyrazu twarzy tego Niemca. Patrzył na mnie osłupiały, jakby spotkał UFO.
      Dla takich chwil warto żyć!

      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy TAG. Niemiec rozwala system :D

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ ty jesteś zakręcona- pozytywnie, oczywiści :D najlepsze jest 12! J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Dzięki. Eee... chyba miło jest to słyszeć.
      Czekałam aż coś napiszesz!

      Usuń

Jeżeli już przeczytałeś posta to migiem go skomentuj!
A jeśli już to zrobiłeś to z góry dziękuję! :)
Nie mam nic przeciwko spamom. Tylko muszą być to porządne spamiki, to jest komentarz plus reklama bloga.
Pozdrawiam Sia Siaa :-)