.navbar { display:none; }

wtorek, 23 lipca 2013

Liebster Award!!!

Zostałam nominowana przez Kolorowe stworzonko do Liebster Blog Award. Jest to moja pierwsza nominacja, za którą szczerze dziękuję Nasz i herbatki świat :)

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę"

11 pytań na które mam odpowiedzieć:

1. Jaka jest twoja ulubiona książka? Dlaczego? 
Trudno jest wybrać tą jedyną. Ale jeżeli już bym się na jakąś zdecydowała to był by to "Tobi" Timothee De Fombelle. Dlaczego? Świetny nastrój, oryginalna przygoda, dobrze wykreowane postacie. 
2. Co sądzisz o Harry'm Potterze? 
Fajny gościu ;) Ale tak na serio to: dobrze napisana, lekka książka i film idealny na deszczowe wieczorki :3
3. Czy chciałaś kiedyś być harcerką / jesteś nią / chcesz być? 
Nie jestem harcerką. Był taki czas, że chciałam nią zostać, a teraz jestem niezdecydowana. Jednakże chyba mnie nie ciągnie do harcerstwa. 
4. Masz rodzeństwo? Jakie? 
Mam starszą o rok siostrę. Dogaduję się z nią jak z nikim :)
5. Jakie są twoje ulubione blogi? 
Nie słucham za bardzo muzyki...
7. Wolisz Zmierzch czy Igrzyska Śmierci?  
Zdecydowanie Igrzyska Śmierci. Zmierzch mnie bawi.
8. Ilu masz najlepszych przyjaciół?
Przyjaciółkę z którą przyjaźnie się sześć lat i przyjaciela, z którym koleguję się jakiś rok. 
9. Jakie plany na wakacje? 
Jeżdżenie na działkę, wesołe miasteczko :3, czytanie, granie na flecie, wycieczki rowerowe.
10. Jaki jest twój ulubiony sport? 
Lubię biegać i grać w football amerykański. Hehe. 
11. Jak uważasz: jesteś optymistką, pesymistką czy raczej realistką? 
Zależy od nastroju, ale bardziej optymistką. 

Nominowane blogi:

11 pytań zadanych przeze mnie:

1. Cecha, której nie lubisz u innych?
2. Motto życiowe?
3. Miejsce, którego nie lubisz ponad wszystkie?
4. Trzy rzeczy, które wzięłabyś/wziąłbyś na bezludną wyspę?
5. Czy śpiewasz lub grasz na jakimś instrumencie?
6. Co myślisz o grze Sims?
7. Dlaczego postanowiłeś/aś prowadzić bloga?
8. Czy lubisz marchewkę?
9. Najgorsza (w sensie zły charakter) postać książkowa o jakiej czytałeś/aś?
10. Czy zrobiłeś/aś kiedyś coś naprawdę baaardzo dziwnego? Jak tak to co?
11. Co myślisz o matematyce?

To tyle. 
Pozdrawiam:Stasia



4 komentarze:

  1. Strasznie Ci dziękuję że rozpisałaś tą nominację!
    Nikt z tych których nominowałam tego jeszcze nie zrobił, więc jesteś pierwsza ^^
    No i dzięki za zaliczenie naszego bloga do ulubionych :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Award :)
    http://it-is-no-matter.blogspot.com/2013/07/liebster-award.html
    Tak, wim, że łąmię zasady :D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już przeczytałeś posta to migiem go skomentuj!
A jeśli już to zrobiłeś to z góry dziękuję! :)
Nie mam nic przeciwko spamom. Tylko muszą być to porządne spamiki, to jest komentarz plus reklama bloga.
Pozdrawiam Sia Siaa :-)